Online rendelés menete

1. Böngészés és termékek kiválasztása

• A www.dolcevitaszarvas.hu/onlinerendeles oldalt meglátogatva minden kedves látogatónk megtalálja a számára megfelelő ételt, ételeket kínálatunkban (pizzák, tészták, saláták, italok).

     Minden terméknél láthatod:
     ◦ Az árát,
     ◦ Az összetevőket,
     ◦ A fogyaszthatóságot (pl. vegetáriánus, csípős, gluténmentes).

     • Válaszd ki a kívánt ételt és az extrákat, mint pizzáknál az extra feltét (pl. extra sajt, sonka, chili).


2. Kosárba helyezés

• Kattints a „Kosárba” gombra a kiválasztott termékek mellett.
• A kosár ikonra kattintva (🛒) bármikor megnézheted a kiválasztott ételeket.

Itt módosíthatod:
◦ A mennyiséget (növelés/csökkentés),
◦ Az extrákat (pl. feltét eltávolítása),
◦ Törölhetsz termékeket (❌ gomb).

3. Pénztár / Számlaadatok megadása
• Kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
• Bejelentkezés minden esetben szükséges, hiszen csak regisztált felhasználók tudnak online rendelést leadni.
• A regisztrációhoz és rendeléshez kötelező mezők:
◦ Szállítási cím (utca, házszám, emelet, ajtó),
◦ Elérhetőség (telefonszám, e-mail – a visszaigazoláshoz),
◦ Megjegyzés (pl. „10. emelet, csengő nélkül hívj!”).

4. Szállítási mód kiválasztása
• Válassz a lehetőségek közül:
◦ Házhozszállítás (kiszállítási címtől függően ingyenes vagy fizetős),
◦ Átvétel a helyszínen ( jóval gyorsabb ).
• A kiszállítási idő 30-60 perc, de csúcsidőben tovább is tarthat. Erről e-mailben visszaigazolunk minden megrendelést.

5. Fizetési mód
• Kizárólag utánvét, fizetés a futárnál átvételkor: Készpénzzel vagy bankkártyával, SZÉP-kártyával.

6. Rendelés véglegesítése
• Ellenőrizd minden adatot (cím, telefonszám, rendelt ételek)!
• Ha minden rendben van, kattints a „Rendelés elküldése” gombra.
• Azonnali e-mailt kapsz a rendelés részleteivel és egy nyomkövetési számmal.

7. Kiszállítás / Átvétel
• Házhozszállítás esetén: A futár előre felhívja a megadott telefonszámon. Készpénzes fizetésnél kérjük, legyen pontosan felkészülve!

• Átvétel a pizzériában: A rendelésed előre egyeztett időre elkészül (e-mailben értesítünk).
◦ Az átvételkor mondd a rendelési számot vagy nevedet.

8. Problémák esetén
• Hiányzó/hibás rendelés? Mint a legtöbb helyen a Dolce Vita Pizzériában is emberek dolgoznak. Az ember hibázhat. Bármi eltérőt tapasztalsz arra kérünk azonnal jelezd a +36/66 514 550-es számon vagy dolcevitaszarvas@gmail.com címre írt e-maillel. Köszönjük!

• Visszatérítés nincs kizárólag termékcsere (ételre és italra vonatokzólag). 

Megértésed és együttműködésed köszönjük!
Üdvözlettel, 
Dolce Vita Pizzéria csapata