Online rendelés menete
1. Böngészés és termékek kiválasztása
• A www.dolcevitaszarvas.hu/onlinerendeles oldalt meglátogatva minden kedves látogatónk megtalálja a számára megfelelő ételt, ételeket kínálatunkban (pizzák, tészták, saláták, italok).
Minden terméknél láthatod:
◦ Az árát,
◦ Az összetevőket,
◦ A fogyaszthatóságot (pl. vegetáriánus, csípős, gluténmentes).
• Válaszd ki a kívánt ételt és az extrákat, mint pizzáknál az extra feltét (pl. extra sajt, sonka, chili).
2. Kosárba helyezés
• Kattints a „Kosárba” gombra a kiválasztott termékek mellett.
• A kosár ikonra kattintva (🛒) bármikor megnézheted a kiválasztott ételeket.
Itt módosíthatod:
◦ A mennyiséget (növelés/csökkentés),
◦ Az extrákat (pl. feltét eltávolítása),
◦ Törölhetsz termékeket (❌ gomb).
3. Pénztár / Számlaadatok megadása
• Kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
• Bejelentkezés minden esetben szükséges, hiszen csak regisztált felhasználók tudnak online rendelést leadni.
• A regisztrációhoz és rendeléshez kötelező mezők:
◦ Szállítási cím (utca, házszám, emelet, ajtó),
◦ Elérhetőség (telefonszám, e-mail – a visszaigazoláshoz),
◦ Megjegyzés (pl. „10. emelet, csengő nélkül hívj!”).
4. Szállítási mód kiválasztása
• Válassz a lehetőségek közül:
◦ Házhozszállítás (kiszállítási címtől függően ingyenes vagy fizetős),
◦ Átvétel a helyszínen ( jóval gyorsabb ).
• A kiszállítási idő 30-60 perc, de csúcsidőben tovább is tarthat. Erről e-mailben visszaigazolunk minden megrendelést.
5. Fizetési mód
• Kizárólag utánvét, fizetés a futárnál átvételkor: Készpénzzel vagy bankkártyával, SZÉP-kártyával.
6. Rendelés véglegesítése
• Ellenőrizd minden adatot (cím, telefonszám, rendelt ételek)!
• Ha minden rendben van, kattints a „Rendelés elküldése” gombra.
• Azonnali e-mailt kapsz a rendelés részleteivel és egy nyomkövetési számmal.
7. Kiszállítás / Átvétel
• Házhozszállítás esetén: A futár előre felhívja a megadott telefonszámon. Készpénzes fizetésnél kérjük, legyen pontosan felkészülve!
• Átvétel a pizzériában: A rendelésed előre egyeztett időre elkészül (e-mailben értesítünk).
◦ Az átvételkor mondd a rendelési számot vagy nevedet.
8. Problémák esetén
• Hiányzó/hibás rendelés? Mint a legtöbb helyen a Dolce Vita Pizzériában is emberek dolgoznak. Az ember hibázhat. Bármi eltérőt tapasztalsz arra kérünk azonnal jelezd a +36/66 514 550-es számon vagy dolcevitaszarvas@gmail.com címre írt e-maillel. Köszönjük!
• Visszatérítés nincs kizárólag termékcsere (ételre és italra vonatokzólag).
Megértésed és együttműködésed köszönjük!
Üdvözlettel,
Dolce Vita Pizzéria csapata